نشریه هنرستان روشنگر ؛ راهنمایی جامع برای انتخاب درست

هنرستان دخترانه روشنگر

 

نشریه هنرستان غیردولتی دخترانه روشنگران

نشریه هنرستان روشنگر برای والدین و دانش‌آموزان جهت آشنایی با این مدرسه تدوین شده است. در این نشریه شما با کادر آموزشی و پرورشی مدرسه آشنا خواهید شد. شیوه آموزش، راهبردهای مدیریتی و در نهایت نتیجه تلاش مجموعه روشنگران و پرسنل را شاهد خواهید بود.

برای این‌که بهترین مدرسه را برای فرزند خود انتخاب کنید بی شک بهتر است وقتی را برای آشنایی با مدارس صرف کنید. در این دوران شیوع بیماری کرونا و باتوجه‌به شرایط سال تحصیلی 1399-1400 ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا کلیه خدمات به‌صورت آنلاین ارائه شوند. در ادامه بیشتر به این مورد اشاره خواهیم کرد.

در ادامه درباره هنرستان روشنگر، چگونگی انتخاب مشاوران مدرسه، مدیریت و کادر آموزشی صحبت خواهیم کرد. مدیریت محترم هنرستان روشنگر سرکار خانم آذری با راهبردهای مدیریتی بی نظیر و تلاش بی شاعبه راه را برای دانش آموزان عزیز این مدرسه هموار می کنند.

 

 

چرا مجموعه آموزشی روشنگران؟

مجموعه روشنگران یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی تهران است. این مجموعه با داشتن برترین کادر آموزشی، مشاوران تحصیلی و پرورشی دانش‌آموزان را به‌سوی کسب رتبه‌های برتر کنکور هدایت می‌کند. هنرستان غیردولتی دخترانه روشنگر در این راه شما را یاری خواهد کرد.

هنرستان دخترانه روشنگر یکی از بهترین مدارس کشور است. ما با برنامه‌ریزی درست و ارائه مشاوره توسط مشاوران مجرب شما را برای قبولی در بهترین دانشگاه‌های کشور آماده می‌کنیم. اساتید هنرستان روشنگر با آموزش تکنیک‌های ویژه و کاربردی شما را در این امر یاری می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین نکات در آماده شدن برای شرکت در کنکور، داشتن مشاور خوب می‌باشد. اما شاید برای شما هم جای سؤال باشد که مشاور خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در ادامه به این مبحث خواهیم پرداخت و در این بخش به این سؤال پاسخ خواهیم داد که مدرسه خوب دارای چه ویژگی‌هایی باید باشد؟!

اولین نکته مهم مدیریت خوب می‌باشد. بعد از مدیریت باید به سراغ مشاوران سپس کادر آموزشی و در آخر دانش‌آموزان پرتلاش و یک‌دست برویم. مدیریت در حقیقت همچون ناخدای یک کشتی است که مسئولیت هدایت و فرماندهی این کشتی را در راهی پرتلاطم برعهده دارد.

همان‌طور که می‌دانید با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مدارس بستری نامناسب برای آموزش آنلاین را فراهم نموده‌اند. اما هنرستان روشنگر با مدیریت بی‌نظیر سرکار خانم آذری توانسته است بستری مناسب و پویا را برای دانش‌آموزان فراهم سازد. به‌این‌ترتیب نیاز آموزشی دانش‌آموزان برطرف شده است. ادامه در نشریه هنرستان روشنگر…

هنرستان روشنگر چه ویژگی‌هایی دارد؟

پس از مدیریت که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم، به سراغ کادر آموزشی و پرورشی هنرستان روشنگر خواهیم رفت. کادر آموزشی هنرستان روشنگر از اساتید بزرگی تشکیل شده است. اساتید با دانشی که همراه با دلسوزی به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند، بستر یادگیری را برای این عزیزان فراهم می‌کنند.

کلیه کلاس‌های هنرستان روشنگر و مجموعه آموزشی روشنگران به‌صورت آنلاین می‌باشد. این کلاس‌ها در بستر اینترنت و به‌صورت دوطرفه برگزار می‌شود. مشاوران که نقش بسیار پررنگی در زمینه آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان دارند، مسئولیت‌های زیادی را به دوش می‌کشند.

مشاوران هنرستان روشنگر موظف هستند تا به‌صورت روزانه حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها، مشکلات احتمالی برای اتصال به کلاس‌ها، عدم حضور و یا عدم فعالیت آن‌ها را بررسی و پیگیری کنند. برگزاری جلسات منظم با والدین و دانش‌آموزان هم به تعامل هر چه بیشتر خانواده‌ها با مدرسه کمک می‌کند.

آخرین و شاید مهم‌ترین نکته در پیشرفت هنرستان روشنگر، دانش‌آموزان این مدرسه است که نتیجه آن در نشریه هنرستان روشنگر درج شده است. انتخاب و ثبت‌نام دانش‌آموزان برتر در هنرستان روشنگر سبب شده تا این محیط همواره محیطی سالم و پویا باشد. زمانی که یک دانش‌آموز زرنگ باشد و دیگران مانند او نباشند، انگیزه او با گذشت زمان ممکن است سست باشد اما در محیطی یک‌دست انگیزه‌ها پایدار و رو به تعالی خواهند بود.

 

مشاوران هنرستان روشنگر چگونه انتخاب می‌شوند؟

مشاوران هنرستان روشنگر با بررسی پرونده‌هایی که دارند از میان افراد با تحصیلات بالا و اخلاق‌مدار انتخاب می‌شوند. بدیهی است که کار با دانش‌آموزان نوجوان نیاز به انگیزه، روحیه بالا، تعامل خوب، دلسوزی، محبت و درک خواهد داشت. مشاوران از میان افرادی که از نظر تحصیلی واجد شرایط هستند، استخدام می‌شوند.

پس از بررسی‌های لازم مصاحبه حضوری انجام می‌شود و این افراد انتخاب می‌شوند. مشاوران هنرستان روشنگر در تمام مراحل کنار دانش‌آموزان خواهند بود. به‌این‌ترتیب اولیا و مدرسه ضمن داشتن پیوندی تنگاتنگ در کنار یکدیگر برای پیشرفت دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

شما می توانید برای اطلاع از جزییات نشریه هنرستان روشنگر از طریق لینک زیر اقدام به دانلود این فایل کنید.

هنرستان روشنگر

هنرستان روشنگر و کلاس‌های آنلاین در قرنطینه

کلیه کلاس‌های هنرستان روشنگر برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. به‌این‌ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت مجازی در کلاس‌ها شرکت کنند. اساتید محترم با حضور در مدرسه کلاس‌های آموزشی را در محیط مدرسه برگزار می‌کنند.

دانش‌آموزان هم با رعایت شئونات مدرسه و کلاس درس حضور خود را اعلام می‌کنند. این کلاس‌ها به‌صورت دوطرفه می‌باشد. یعنی دانش‌آموز و استاد هم‌زمان آنلاین هستند و می‌توانند با هم در تعامل باشند. اساتید می‌توانند حین تدریس از دانش‌آموزان سؤال بپرسند و دانش‌آموزان نیز این امکان برخوردار خواهند بود.

تمامی کلاس‌ها ضبط می‌شوند و دانش‌آموزان می‌توانند مجدداً دروس را مطالعه کنند. این ویژگی هم از دیگر مزایای کلاس آنلاین هنرستان روشنگر است. با کلاس‌های آنلاین ضمن این‌که نیازی به حضور فیزیکی در مدرسه نخواهید داشت، می‌توانید درس‌ها را به‌خوبی همراه برترین اساتید فراگیرید.

امتحانات آنلاین که توسط اساتید و مشاوران برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، به دانش‌آموزان و مشاوران این امکان را می‌دهد تا روند تحصیلی را بررسی کنند. به‌این‌ترتیب دانش‌آموزان باید به‌صورت آنلاین مقابل دوربین نشسته و به سؤالات پاسخ دهند و جواب‌ها را برای اساتید و یا مشاوران ارسال کنند. ادامه را در نشریه هنرستان روشنگر مطالعه نمایید.

ما با در نظر گرفتن تمام نکات تلاش می‌کنیم تا سال تحصیلی خوبی را با وجود موانع زیاد برای شما ایجاد کنیم. فراموش نکنید که اگرچه شرایط دشوار است اما باید این راه را تا صعود به قله‌های موفقیت ادامه داد. این برنامه‌ریزی‌های برای تمام رشته‌ها و کلاس‌ها به‌صورت جداگانه انجام می‌گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *